بازی ماینکرافت چیست؟
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

درست است - دنیای Minecraft یک دنیای بازی ماینکرافت چیست؟ جادویی است. گیم پلی بازی در مورد شکستن مکعب ها و قرار دادن مکعب های جدید در جای خود است، اما در واقع این فقط نوک کوه یخ است و یک نگاه گذرا به ویدیوهای یوتیوب می تواند تصور بسیار اشتباهی را ایجاد کند.

زیرا، در واقع، این یک ماجراجویی شگفت انگیز و پیچیده است که در هیچ ژانر دیگری نمی گنجد - چه تیراندازی، چه بقا و چه بازی ماجراجویی. با این حال، باید به خاطر داشت که این نیز از آن دسته عناوینی است که با دست پیش نمی روند و بر خلاف ظاهر، می توانند در ابتدا بسیار مطالبه کنند. به همین دلیل راهنمای کوتاهی را آماده کرده ایم که به شما امکان می دهد تا بدون دردسر وارد دنیای جادویی و خلاقانه Minecraft شوید

Minecraft - دنیاهای ایجاد شده

اولین دنیای من

بیایید از همان ابتدا شروع کنیم. ارزش آن را دارد که هنگام ایجاد بازی ماینکرافت چیست؟ دنیای خود ابتدا کمی در گزینه ها مدفون شوید. به عنوان مثال، به چند سوال مهم پاسخ دهید: آیا می خواهم بازیکنان دیگری را به دنیای خود دعوت کنم؟ آیا من رویای یک نقشه بزرگ یا کوچک را دارم؟ و مهمترین آنها - ماندباکس Minecraft خود را چه می نامم؟ ;)

مقداری از آن وجود دارد، اما بیشتر از همه ارزش توجه به حالت گیم پلی را دارد. سه مورد برای انتخاب وجود دارد: بقای کلاسیک، هاردکور (با یک زندگی) و خلاق، که همه چیز در مورد لذت خالص ساختن بدون نگرانی در مورد بقای شخصیت خود است. شما همچنین می توانید با یک جعبه جایزه شروع کنید، اگر در ابتدای بازی آیتم های اضافی می خواهید - ما نیز این را در گزینه ها انتخاب می کنیم!

هنگام تعیین اندازه جهان، به یاد داشته باشید که همیشه می توانید آن را بزرگ کنید، اما نه برعکس. منطق به شما می گوید که با یک نقشه کوچکتر شروع کنید و به یاد داشته باشید که می توانید مناطق جدیدی را برای کاوش در هر زمان اضافه کنید.

با این حال، اگر می‌خواهید دنیایی که برای شما ایجاد می‌شود مطابق با دنیای دیگری ایرانیان سایبر باشد، که قبلاً توسط بازیکنان قبل از شما بازدید شده است، می‌توانید یک "seed" (گزینه "seed") بکارید. این کار با وارد کردن کدی انجام می شود که باعث می شود دنیایی مشابه نمونه اولیه ای که کد دانلود شده از آن آمده است بسازید. شما می توانید بسیاری از آنها را در وب پیدا کنید! با این حال، باید به خاطر داشت که نقشه برداری از جهان یک به یک نیست بازی ماینکرافت چیست؟، زیرا الگوریتم های Minecraft دوست دارند کمی به هم بریزند.

به طور خلاصه، انتخاب های اولیه ای که برای ایجاد دنیای خود انجام دادید، تأثیر زیادی بر تجربه بعدی شما خواهد داشت، بنابراین ارزش کمی دارد که به آن توجه کنید. اما به یاد داشته باشید که - مانند همه چیز در Minecraft - در اینجا هیچ پاسخ بهتر یا بدتری وجود ندارد. آزمایش کنید، دنیاهای جدیدی بسازید، با آزمون و خطا، جعبه‌ای از ماسه‌بازی درست می‌کنید که مناسب شما باشدچه بهترین خوب، این تازه شروع است!

ماین کرافت و زنبورها کلنگ، گوشت، کیپ و دیگر لذت های روز اول

خوب، شما قبلاً در دنیای تازه ایجاد شده خود فرود آمده اید. بعدش چی؟ قبل از شروع کاوش افسارگسیخته در نقشه، مطمئن شوید که زنده مانده اید. دنیای Minecraft بی‌گناه به نظر می‌رسد، اما، باور کنید، می‌تواند کار شما را سخت کند.

در واقع شما یک روز Minecraft فرصت دارید تا مقدمات لازم را انجام دهید بازی ماینکرافت چیست؟. سرنوشت بیشتر شما به او بستگی دارد. به نظر شوم می آمد؟ و درست است، زیرا این اولین لحظات برای شما تعیین کننده خواهد بود. فقط به آسمان نگاه کنید - آیا می توانید صفحه مربع خورشید را ببینید؟ قبل از اینکه از افق فراتر برود، باید خود را به درستی آماده کنید. نمی خواهی شب تو را با دست ضرب المثل در گلدان پیدا کند.

از کجا ارزش شروع کردن را دارد؟ به نزدیکترین درخت بروید و با مشت به تنه ضربه بزنید. نه، شوخی نیست. این همان چیزی است که هر بازیکن حرفه ای Minecraft با آن شروع کرد. پس از شکستن هر مکعب چوب، یک مکعب کوچکتر نشان دهنده منابع به دست بازی ماینکرافت چیست؟ آمده در پای شما قرار می گیرد. آنها را جمع آوری کنید، زیرا به زودی برای ساخت اولین ابزار شما مفید خواهند بود.

شخصیت شما توانایی تولید آیتم های اساسی را دارد - چهار مربع که پر کردن آنها با بازی ماینکرافت منابع منجر به ایجاد یک چیز یا چیز دیگری می شود. اگر آنها را با بلوک های چوبی پر کنید، یک میز کاردستی دریافت خواهید کرد و این فرصت های کاملا جدیدی را برای شما باز می کند.





:: برچسب‌ها: بازی ماینکرافت چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: